Prehrana i životne navike kod mioma maternice
Author
Tim Poliklinike Harni
Date Published
Rezultati novog pregleda ukazuju na to da mediteranska prehrana bez ograničenja unosa masti može smanjiti učestalost kardiovaskularnih (CV) događaja, malignih b…
Mediteranska prehrana može znatno povećati vjerojatnost za žene da ostvare trudnoću u postupku IVF i rode živo dijete, pokazuje mala studija. Grčki istraži…
Žene koje su najviše slijedile mediteransku prehranu imale su 20% manji rizik od rane smrti u usporedbi s ostalima koje su imale drugačiji izbor prehrane, prema…

Prehrana kod endometrioze može pomoći u smanjenju upale, bolova, nadutosti i umora. Saznajte koje namirnice mogu biti korisne

MRgFUS, radiofrekventna ablacija i kriomioliza nude nove mogućnosti liječenja mioma uz očuvanje maternice i kraći oporavak.

Može li ekstrakt zelenog čaja pomoći kod mioma maternice? Saznajte što pokazuju istraživanja, simptomima mioma, krvarenju i sigurnosti primjene.